BigMu
Forum Servera BigMu
FAQ  ::  Szukaj  ::  Uytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ::  Zaloguj


chcę pomóc, ale nie bardzo rozumiem słów.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BigMu Strona Gwna » Server
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 17:35, 09 Kwi 2014    Temat postu: chcę pomóc, ale nie bardzo rozumiem słów.

Teraz w związku z mniejszą kasą w pup będą przede wszystkim brać pod uwagę tych co później zostawią ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
. na zmiane pogody ciut swedzi tylko w srodku jeszcze czasem zakuje ale juz zadko .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cwiczenie na orbitreku traktuje jako rozgrzewke do A6W i potem po szostce znowu orbitrek...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej Myla! [link widoczny dla zalogowanych] -Jej przyszły (bo tylko patrzec jak sie zeswatają)chłaopak,
Ale Ulla i Konspiracja to już dwie, a opiekunek nigdy za wiele pozdrawiam pomocy! normalna pięlegnacja powinno za jakiś czas minąć możesz kupić też azula jest dobry na zmiany skórne Przeczytaj trylogie N.D.Walscha Rozmowy z Bogiem,ja określam siebie jako agnostyka,właściwie nie wiem bo ciagle dryfuje miedzy jak ja to nazywam kiepska wiara, a agnostycyzmem właśnie. [link widoczny dla zalogowanych]
widziałam dzisiaj dziewczynę która miała takie pasmo włosów (włosy leżące bliżej głowy, nie te na czubku głowy; Nie ma ich recenzji na damskiej torebce. Jeżeli ten stan nie ustąpi do końca tygodnia to muszę mamie powiedzieć żeby się zapisała do neurologa. Gościu, pytałaś też o znieczulenie - miałam usta posmarowane kremem Emla, czułam ukłucia, ale było to do przeżycia, choć panicznie boję się igły Hej tez mam blizne na rece juz od kilkunastu lat. fajnie ze sie interesujesz, jesli potrzebujesz jeszcze jakis informacji to moge Ci pomoc... czy taki żel moza utwardzić tylko pod specjalną lampą do utwardzania paznokci zelowych?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pieprze to !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niby tak ale dlaczego 16-18 dzień cyklu miałam takie bóle ja już nic nie rozumiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli macie pomysł na jakies spotkanie, spacer, to moje gg:9187110 Dzisiaj mój dzień 5, jakoś się cały czas trzymam
Długi rosły.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Forum dopiero się rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego … mysle ze najważniejsze ze można zaczac od wzajemnego wspierania…
GRY I ZABAWY NA WIECZÓR PANIEŃSKI http://ladiesevent.pl/pl/wieczor-panienski_gr y
[link widoczny dla zalogowanych]

wygladac na mlodsza a wygladac na dziecko to roznica. [link widoczny dla zalogowanych] Regine, balooniku
A ile kosztuje damskie strzyzenie w salonie q10? Cichopek natomiast jest śliczna. Ja też mam wtedy wizytę przestancie dziewczyny!!to samo mozemy przeciez powiedziec o polakach !! Chodzi mi nie tylko o kulturę czy życie ludzi ale o to jakie sklepy warto tam odwiedzić. [link widoczny dla zalogowanych]
Na stronie Kliniki można wyraźić opinię, jakoś tych negatywnych nie jest za wiele. Zgadzam się z poprzedniczką co do tych wystapień w samej koloratce ......... inna znajoma .. jesli chodzi o gryziele tapetniki (Atypus piceus) to sa w czerwonej ksiedze gatonkow zagrozonych jest naprawde ciezko je znalezc w polsce a jesli sie znajdzie nie radzibym ruszac wystarczy ze zobaczy to niezbyt zyczliwa osoba i :/ pozatym w polsce nie ma groznych pajakow i jesli sie nie ma uczulenia to nie powinno sie nikomu nic dziac w całej rozciągłości ......... A co najlepsze dzieki temu ja i moj narzeczony zyskalismy nowego znajomego. Rodzina mojego P.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam i zycze wiecej optymizmu i wiary w siebie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ich autorzy piszą coś o wpływie głodówek na choroby okołożołądkowe?
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mialam podobnie do Ciebie bulkaaa ...
eh co za meka wzialem na dzis wolne bo nie dalbym rady pracowac ale teraz juz bedzie tylko lepiej pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z tego co ja wiem to ponoć najskuteczniejszą metodą jest usuwanie blizn laserowo, tak jak tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] hej, cisza straszliwa...
jakaś przeraxliwie chuda.. Przedstawie kilka sposobów jak sie smacznie wyspac. Oo 5 lat przyjmuję tabletki antykoncepcyjne, bo bez nich nie mam reguralnych miesiączek, i nie przytyłam w ogóle. jak ktoras z Was jest z prawobrzeza to czekam na odzew ale to bardzo ładne imię [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Maarla: Coco Jambo bardzo mi sie kiedys podobało. witam chciałam was sie zapytac jak robicie tipsy żelowe to czego używacie żeby były takie ładne błyszczace bo ja dopiero zaczynam robic i wychodza mi caly czas matowe Kanada jest pieknym krajem, Ale wszystko zalezy od punktu widzenia. Ja przez 5 miesięcy bez diet i bez wyrzeczeń pijąc Tybetańskie Zioła i dbając o trochę ruchu schudłam 16 kilogramów…..xxx Ktoś zna, pamięta?
[link widoczny dla zalogowanych]
xyz9930@gazeta.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ceny zwynosci poszly bardzo do gory paliwo tez moze innym sie wydaje ze 1dolar i 5 centow to malo ale na te warunki tutaj to jest cholernir duzo zeby zrobic zakupy w sobote wyjdzie ci ze przejechalas ok 100km ja tak mam co tydzien np polski sklep inny sklep gdzies tam jeszcze i wszystkie sa na innych koncach miasta.Do pracy przewaznie tez dojezdzasz ja np mam ok 100 w jedna strone inni maja wiecej albo mniej zalezy.pol dnia spedzasz w traffic.ale sie rozpisalam mam nadzieje ze te informacje pomoga ci w podjeciu decyzji o zamieszkaniu tutaj nie zniechecam was ale chce wam pokazac to druga strone bo mimo wszystko jest mi tutaj dobrze moge nawet ten traffic przezyc
wszystko mozliwe moze nawet się znamy haha ale by byla heca
Conversy równie pasują niemal do wszystkiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz coraz wiecej ogloszen ma mozliwosc wypelnienia on-line, ale niestety ciagle nie wszystkie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to zabieg redukujący cellulit, tkankę tłuszczową oraz poprawiający jędrność skóry po przez multi pęcherzykowy masaż.
[link widoczny dla zalogowanych]
gynalgin na 20 dni?
pozatym nurod.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja też kiedyś ok 5kg przez 7 dni schudłam. [link widoczny dla zalogowanych] Jak długo po stosowaniu go pojawił Wam sie okres?
No widac kto nie umie prac firan.Tylko z wiochy wieszaja firany na sznurku a potem takie zagniecione wieszaja w oknie.Jak nie umiesz prac to ci powiem ze tylko wilgotna firana pieknie sie ulozy w oknie.Inie wyglada jak szmata.Jeszcze duzo sie musisz nauczyc. nie chce byc okropna- ale u mnie zawsze jest wlasnie kryzys w czasie 2 serii kochana, ale pomysl przetrwasz druga, to potem z gorki Bytom koszt badań 99 zeta Witam! jestem z Warszawy, ale to skąd jesteś nie ma znaczenia bo nie ma rejonizacji specjalistów. [link widoczny dla zalogowanych]
obecnie Pani Aneta pracuje w salonie GALAXY na ulicy Piastowskiej 8, czy to zboczenie z lewatywami ma jakąś nazwę, jak inne parafilie? Tak było w moim przypadku. Nie wiem jak ze skutecznością. A część z opinii nt. Poszłam tam do fryzjera. dokładnie- zgadzam się z przedmówczynia
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]
na post z 2006r.
Postępowanie przed sądem kościelnym wcale nie trwa latami i nie kosztuje majątku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BigMu Strona Gwna » Server Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
  ::  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio. Programosy   ::  
Regulamin